ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΑΝ

ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΕΝΩ Η ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΠΑΝΩ 5,05 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ ΔΑΝΕΙΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 22,3 ΔΙΣ ΕΥΡΩ; ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ; ΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΔΑΝΕΙΣΕ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΑΝ

ΠΩΣ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΑΝ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

ΑΦΟΥ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΕΣ;

ΠΩΣ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΕ ΤΟ ΔΝΤ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΑΣ;

ΙΔΙΟΥ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΑΝ
ΙΔΙΟΥ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΑΝ

ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΕΩΣ ΤΟ 2018 Η ΕΛΛΑΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ ΤΩΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΑΥΤΑ.

ΦΕΚ 262 Α 2014
ΦΕΚ 262 Α 2014

ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΥΠΗΡΞΑΝ ΤΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ  (80+30+144,7+19,8+86 = ) 360,5 ΔΙΣ ΕΥΡΩ.

1Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Η ΔΙΕΘΝΗΣ «ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ», (ΒΛΕΠΕ: https://web.archive.org/web/20111011031811/http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/ca/4a/db/ca4adb5f44b22c68aff898e47ba1da428aacf791/application/pdf/sn_kyrwtikoimf_2010_06_04_B.pdf) ΣΥΝΑΦΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 8 ΜΑΪΟΥ 2010 ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» ΚΑΙ 15 ΚΡΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΔΑΝΕΙΟΥ ΥΨΟΥΣ 80.000.000.000 ΕΥΡΩ, (80 ΔΙΣ ΕΥΡΩ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΝΤ 30.000.000.000 ΕΥΡΩ, (30 ΔΙΣ ΕΥΡΩ). ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΑΜΙΕΥΤΕΙ 75 ΔΙΣ ΕΥΡΩ.

2Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Η «ΚΥΡΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ», (ΒΛΕΠΕ: https://memorandabilia.files.wordpress.com/2016/05/mfafa_2_el2.pdf) ΣΥΝΑΦΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 15 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012 ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΔΝΤ», ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΔΑΝΕΙΟΥ ΥΨΟΥΣ (144,7+19,8) 164.500.000.000 ΕΥΡΩ, (164,5 ΔΙΣ ΕΥΡΩ). ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΑΜΙΕΥΤΕΙ ΕΩΣ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2016, 154 ΔΙΣ ΕΥΡΩ.

3Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΤΟ ΤΡΙΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ «ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ» ΣΥΝΑΦΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ «ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ» ΣΤΙΣ 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2015, (ΦΕΚ ΑΡ.94/14 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2015) ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ» (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΛΕΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ «ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ») ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ «ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ (ΔΝΤ)» ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΔΑΝΕΙΟΥ ΥΨΟΥΣ 86.000.000.000 ΕΥΡΩ, (86 ΔΙΣ ΕΥΡΩ).

ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΑΜΙΕΥΤΕΙ ΕΩΣ ΤΙΣ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018,  46,9 ΔΙΣ ΕΥΡΩ. (ΒΛΕΠΕ: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/el/MEMO_15_5513)

ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ (2) ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΘΕΜΑΤΑ:

1Ο ΘΕΜΑ: ΠΩΣ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣΑΝ ΟΙ 15 ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΤΟ 1Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ, ΑΦΟΥ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΕΣ;

ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΙΝΑΚΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩΝ 15 ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΑΝ.

(ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩΝ 15 ΧΩΡΩΝ ΒΛΕΠΕ: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2079rank.html). ΤΑ ΠΟΣΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΑΝ ΣΕ ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΔΟΛΑΡΙΟΥ – ΕΥΡΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕ: https://www.bankofgreece.gr/kiries-leitourgies/agores/synallagmatikes-isotimies/deltia-timwn-synallagmatos-kai-ksenwn-trapezogrammatiwn-enanti-eyrw ΚΑΙ https://synallagma-euro.gr/αρχείο-ισοτιμίες-νομισμάτων).

ΧΡΕΗ ΧΩΡΩΝ
ΧΡΕΗ ΧΩΡΩΝ

ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΕΝΩ Η ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΠΑΝΩ 5,05 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ ΔΑΝΕΙΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 22,3 ΔΙΣ ΕΥΡΩ; ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ; ΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΔΑΝΕΙΣΕ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

 ΠΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΟΥΚΑΤΟ ΤΟΥ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟΥ ΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΟΥΝ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ 5.728.957 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΕΝΩ ΜΠΗΚΕ Η ΕΛΛΑΣ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΜΟΝΟ 44.433 ΕΥΡΩ  ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑ;

 ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΙΝΑΚΑ.

 ΓΙΑΤΙ ΟΙ 15 ΑΥΤΕΣ ΧΩΡΕΣ ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΑΣ; ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΑΝ ΑΥΤΟ;

 2Ο ΘΕΜΑ: ΠΩΣ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΕ ΤΟ ΔΝΤ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ;

 ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ 766, ΤΗΣ  ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΟΥ BRETTON WOODS, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΣ ΕΒΑΛΕ 40 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ΤΟ 1944 ΓΙΑ ΝΑ ΙΔΡΥΘΕΙ ΤΟ «ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ (ΔΝΤ)». ΕΠΙΣΗΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΙ (6) ΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΤΟΥ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΧΩΡΕΣ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ V) ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ  «Η ΠΑΡΟΧΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΕΙΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΥΠΟ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΩ Η ΠΑΡΟΧΗ ΕΙΣ ΑΥΤΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗ ΑΝΩΜΑΛΙΩΝ ΕΙΣ ΤΑ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ Ή ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΕΙΣ ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ Ή ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ»

ΦΕΚ 315 1945
ΦΕΚ 315 1945

ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΔΝΤ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΤΟΚΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΥΗΜΕΡΙΑ;

 ΤΙ ΑΠΑΤΕΣ ΠΑΙΧΘΗΚΑΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ;

 ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟΥ, ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, (ΒΛΕΠΕ: https://www.e-synews.gr/wp/2019/01/24/programmatikes-diloseis-politikos-foreas-ellinon-syneleysis-e-sy/), ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΗΣΤΡΙΚΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΘΑΨΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ  ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΕΥΗΜΕΡΟΥΝ.

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΚΕΔΩΝ

ΠΗΓΗ

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

Στο πρόγραμμα που αναπτύσσεται κατωτέρω είναι στηριγμένο επάνω στις οικονομικές προσφορές του Αρτέμη Σώρρα προς την Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο έχει κατατεθεί στα Ταμεία Κληρονομικών Κεφαλαίων των αυτοχθόνων κυρίαρχων Ελλήνων.

Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων θα περιέλθουν στα χέρια μας όταν τους θεσμούς του κράτους μας τους αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας «Ελλήνων Συνέλευσις – Ε.ΣΥ.».

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΣΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

Ο Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Οι τέσσερεις βασικές ομάδες επιτροπών θα είναι:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0    Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.      Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ  ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ

1.2.1.      Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.

1.2.2.      Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ

1.2.4.      Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.

Αυτό αφορά :

α)    Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,

ε)     Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,

β)    Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,

γ)     Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,

δ)     Ναυτιλία,

ε)     Δομή οικονομίας,

στ)   Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,

ζ)     Πολιτισμός & Αθλητισμός,

  1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο    Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
  2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου,
  3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
  4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
  5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
  6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,

η)     Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,

θ)     Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,

ι)      Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα, κ)     Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,

λ)       Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,

μ)     Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,

ν)     Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,

ξ)      Καταγραφή   και   χαρτογράφηση   όλων   των   γνωστών   ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,

ο)     Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,

π)     Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,

ρ)     Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση,

σ)    Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,

τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα   χρήση   που   έγινε   από   τρίτους,   εντοπισμός   κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,

υ)     Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,

φ)    Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,

χ)     Λεπτομερής ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,

1.4.1.      Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,

1.4.2.      Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.

1.4.3.      Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,

1.4.3.1.       Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,

1.4.3.2.        Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.

1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ  ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ  ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ

1.3.1.      Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.

1.3.2.      Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα

δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.3.     Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.4.     Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.5.     Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.

1.3.6.     Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.

1.3.7.     Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.

  • οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0.       Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.

ΡΑΔΙΟ ΑΡΓΩ:
http://www.radioargw.gr

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.eurovouli.gr

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια